minikartanesii ek gıdaya başladığımızdan beri kabızlık bizimle geçiyor gibi oluyor tekrar oluyor . Meyve püresi yapıyorum armut , kayısı , şeftali bu iyi geliyor . Gündüzleri de salatalıği ezip avakodo ile karıştırıp üzerine zeytinyağı döküyorum her yemeklere olduğu gibi . Ev yapımı yoğurt içine kayısı armutta iyi geliyor . Geçenlerde siyah erik vermiştim ondan sonra da yapmıştı aklımda olan bunlar