Bebekleriniz başını tutabiliyor mu? İzlediğim bir videoda bebeklerin 2 aylıkken başını tutması gerektiği tutmazsa doktorla iletişime geçilmesi gerektiği söyleniyordu. Bizimki tummy time esnasında başını sağa sola çeviriyor ama tutamıyor. Uzun sürede karın üstü egzersiz yapamıyoruz genelde ağlıyor Sizde durumlar nasıl?