Kızlar çok yorulduğum bir konuda danışmak istiyorum. Oğlum 23 aylık 10 aylıkken katılma nöbetleri vardı sinirlenince veya canı yandığında nefes almayıp gözleri kayıyordu hafif bayılır gibi olup kendine geliyordu. 3-4 farklı çocuk dr una da götürdüm. Çocuk kardiyoloji uzmanına götürdüm. Herhangi bir sorun yok büyüyünce geçer dediler. Kardiyoloji uzmanı kalp kapağı esnek kapak yapısal bir durum bi sağlık sorunu değil büyüdükçe esnekliği gidecek senin veya eşinin bile öyle olabilir çünkü genetik dedi ama farkında bile değilsinizdir bi rahatsızlık değil dedi. Demiri yükseldikçe katılmaz dediler demiri yükseltmek için 3-4 farklı demir ilacı da kullandık ama yükselmedi en son günde 1 avuç kuru üzüm yedirdim hergün düzenli 13 aylık olduğunda katılmaları bitmişti. 9-10 aydır kafamız rahattı 1 aydan beri yine aynı olmaya başladı. Bide 2 yaş sendromuna girdiği için istediği bişey olmadığında ağlarken nefes almayı bırakıyor ve mosmor kesiliyor gözleri kayıyor nefessizlikten. İnatlaştığında bu durumu kullanır hale geldi. Ne yapmalıyım başına gelen bu konuda bilgisi olanlar lütfen yönlendirebilir mi. Umursamayıp bırakmalımıyım bişey olacak diye korkudan öyle de yapamıyorum. Her dediğini yapmakla da olmuyor ne zamana kadar sürer bu süreç. Bilgisi olanlar lütfen bakabilir mi?