bidebayilistersenferiya esmanur433 bgs41 mi ne Philips ablam da var çok güzel ama benim itmeye gücüm yetmediği için bu daha güzel geldi çokta güzel çekiyor max a getirince cektiremiyorum eşim yapıyor iki yıldır kullanıyorum
esmanur433 bidebayilistersenferiya güzel memnun kalacağımız bir şey olsun istiyorum benimde kendimde bosch var ama onunda çekim kuvveti azaldı ister istemez
esmanur433 Eylulzeynep8 onun azalmadı mı çekim gücü birde arnica öneren de çok olmuş oldu mu etrafınızda kullanan
Miracinannesi_ esmanur433 bende philips marathone ultimate var ablamdaki arnica tesla premium rose modeli cekim gucu olarak onunki daha iyiydi hatta başlığını falan değiştirdik çok çekiyor diye:))
esmanur433 Miracinannesi_ ay kafam çok karıştı normalde aklımda bosch Philips varken şimdi arnica çok karıştırıyor 🥹
esmanur433 Miracinannesi_ uzun süre gider mi acaba önemli olan o benim için birde tabi çok iyi temizlemesş
Miracinannesi_ esmanur433 biraz daha karistirayim mi kafanı 😅😅 ben normalde ıslak zeminde süpürsun istediğim için su hazneli supurge istiyorum philips de güzeldir ben hoyrat kullandım çocuğumun yemek artıklarını falan süpürdüm hep ilk aldığımızda arnica kadar çekiyordu bosh kullanan hiç çevremde yok umarım yazan olur
Miracinannesi_ esmanur433 ikimizde bir bucuk sene önce almıştık benimkinin çekim gücü azaldı ablaminki hala ilk gunku gibi cekiyor belki de kullanıma bağlıdır bilemiyorum ben cocuk oldugu için her gün açıyorum
milletsanakanalizemiolacak esmanur433 Görümcem alalı da 4 yıl oldu onda görüp aldım zaten hâlâ çok memnun geçen konusu açılmıştı diğer görümcem de süpürge alcak bundan al dedik ona da hem hafif,hem filtre uyarısı var,hemde turbo başlıkla halılar mis oluyor
esmanur433 esmanur433 bu arada süpürge 9.5 kilo diyor özelliklerde siz taşırken kullanırken çok zorlanıyor musunuz
MKmoms24 https://www.hepsiburada.com/arnica-tesla-premium-toz-torbasiz-elektirikli-supurge-p-HBCV000061T6PB?magaza=AHS+CONCEPT
esmanur433 milletsanakanalizemiolacak yaa kenardaki köşedeki her şeyi çekip süpürüyor mu ağırlığı falan nasıl birde 2. De başlık pek yok diğerini alsam daha mı iyi olur sizce
esmanur433 milletsanakanalizemiolacak yaa çok özendim şuan diğer resimde ki boschla aralarında ki tek fark başlık sayısı değil mi onu alayım dedim de
milletsanakanalizemiolacak esmanur433 başlık var bendekinde ilki üst model değil mi zaten onu da alabilirsin
esmanur433 Miracinannesi_ ay çok ıslağını da onlar alsın ne diyim bana güzel tozu toprağı çekecek bi şey lazım artık😆