Tüm personeller aynı anda mı alıyor bilgisi olan varmı
Ee011 kpss den mi bahsediyirsun yoksa işkurdan mi
Ee011 her ilin aldığı zamanlar farklı oluyor
İlçeniz anlaşma yapıyor. Anlaşma zamanı ne zaman yatacağı da konuşuluyor.
Aynı ilçedeki tüm personeller ayni anda alır
tubamrt peki öğretmen hizmetli onlar da aynı anda alır mı