Meraba kızlar 1 hafta önce doğum yaptm ve bebeğim sütümün hepsını bitiremıyo ilk gogsumdr fındık gibi şeyler cıkmaya başladı göğsumu sağınca kayboldu ama bu sefer kol altımda birsey çıktı içten ceviz büyüklüğünde ağrı yapıyor hafif ateş yapıyor aynı durumu yaşayan varmı mastit memede oluyomuş galıba benımki kol altımda