Usnac1995 sizin birkaçtır bu konu da yazılarınızı görüyorum. Benim oğlum da geç konuştu yani anlaştırdı diyeyim. Çok çabası vardı sürekli birşey söylüyordu ama genelde ben anlıyordum özellikle hiç tanımadığımız insanlar asla anlamıyordu 😂Psikiyatri değerlendirdi ve 4 yaşa kadar bekleyelim,hâla aynı olursa dile ve konuşma terapistine göndercem ama aşamayacağını düşünmüyorum çok aktif bir çocuk dedi. Ve benim oğlum 2-3 ay içinde 3 buçuk yaş civarı birden açıldı. Eşimin görevi sebebiyle 6 ay annemler de kaldım ev kalabalık bizle birlikte 7 kişiydik 😂sürekli gelen giden oluyor derken,o kalabalık ortam inanılmaz işe yaradı dili çözüldü çocuğun resmen bir an da bende şaşırdım. Yani kısacası kreşe gidecekmiş zaten inanın çok işe yarayacak,bu konu da biraz kafaya takıyorsunuz gibi hissettiğim için aynı süreçlerden geçmiş birisi olarak yazmak istedim.