Merhaba hanımlar. 10 aylık bebeğim var çok şükür. Rabbim sıkıntılarını göstermesin. Başlarda çok gazlı bir bebekti. Sonra diş süreci derken bişeyler yoluna girer sandım. Ama normalde de uyku düzeni çok yoktu da şu bir haftadır gerçekten hem kendisi hem ben çok yıprandık. Gündüz bazen birer saati bulmayan 2 kere uykusu var sonrasında yani yaklaşık ikindi 4 ten sonra gece 12 buçuğa kadar uyumuyor. Gerçekten ne yapacagımı şaşırdım. Akşam üzeri 7 gibi uykusu vardı önceden bazen huzursuzlanıyor o saatte uyutuyorum yarım saate kalkıyor. Dün yine o saatte yatırdım belki uyku düzeni olur diye gece 12 buçugu gece uyudu. Bugün uyutmayayım iyice uykusu gelsin dedim saat 11 buçuk hala ayakta 😖 ne yapacagımı şaştım valla. Masaj, ninni, hikaye , banyo denedim çare olmadı. Ne yapabilrim lütfen tavsiye verin. Bizim gibi olan var mı. Neden böyle olabilir.