Sabah tırnağını kescem diye bildiğiniz etini kestim oanki kesme sesi ağlayış ıgözümün önünden gitmiyor 4 aylık kafayo yiycem birde giç kesmemiştm törpü kullanıyorum akılsız kendime kızıyorum cesaret nasıl ettim beceremeyeciğimi bildiğim halde cok canım sıkılıyor. Canları sağolsun evet ama etini kesfim bildiğin ya cok üzgünüm kızlar