hasretakbulut Benim bebeğim 5 aylık, anne sütü alıyor ve doktor bu ay ek gıda denemelerine başlayabileceğimizi söyledi, kafam çok karışık.. Siz kaçıncı ayda başladınız ?
gizem1101 hasretakbulut benimde bebeğim 5 ay 10 günlük hiç bir şey vermiyor iki günde bir kaka yapıyor bende karasızım başlamak için
annayimbenanna hasretakbulut biz de anne süt alıyordu sadece ve son 1 kilo almadı diye doktorumuz ek gıdayı başlayın mama başlama.
AnnEmine1 Bizimde 5 aya bir haftamız kaldı. Sadece anne sütü alıyor tam 5 ay olunca başlamayı düşünüyorum