Kızlar merhaba çocuğum 3 yaşına yeni girdi beş gün anca oluyor bebekliğinden beri kendini ifade edemediğinde ellerini sallar bacaklarını havaya dikerdi şimdi 3 yaşına gırdı konusuyor ama bazen tam bir cümleyi istediği gibi kuramayınca yada bebek arabasında otururken ilgisini çeken birşey olmadıgında ellerini hafifce sallıyor onun dışındakş herşey iyi çok şükür uzmanında gösterdim video falan otizim değil kaygılı çocuk dedi çünkü bizim gibi konusur çatal kaşık kullanmayı bılır hayali sembolik oyunlar oyun kurma ısme bakma komut alma vs hersey tamam akran ıletısımındede sıkıntı yok bu hareket bebekken daha fazlaydı sımdı azaldı yapma dedıgımde yapmaz tamam anne der bırakır yani sizinde böyle cocugunuzda garıpsedıgınız davranıslar varmıydı gectımı neyapabılırım danışmak istedim etrafımda çok kimse olmadıgı ıcın kucum cocuk bilemıyorum