esmanur433 Arkadaşlar dyson yazmayın dyson çok pahalı ama onun dışında kablolu süpürge önerisi olan var mı acaba güzel etmiş gücü olan sağlam olan memnun kalan marka modelden
busealmilanil masterchefiniz yaaa fantomun bir modelini alacağız biz de. Öğrenciyken o herkesin bildiği modeli vardı bende canavar gibiydi 😂 şimdi biraz daha gelişmiş bir modelini gördüm onu almayı düşünüyorum. Dyson çok pahalı, belki birkaç maaş sonra daha önemli bir ihtiyaç çıkmazsa alırım 😂
busbusraa Arnica tesla ergo active 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Evimin olduğu yerde hep inşaat var haliyle toz çok oluyor öyle bir toz topluyor ki muhteşem üstelik filtresi çıkıyor yıkayıp yıkayıp kullanıyorum.