TulayGeriDon epey oldu unutmuştuk bile başvurduğumuzu bugün eşime gelmiş mesaj 1. Etap çıkmış. 1bucuk milyon ara ödemesiz. Kapora 50 bin bırakıyorsun. Ara ödemeli olanı da 1 milyon, 250 bin ara ödeme, her ay da 28 bin ödemesi var. Düşük gelirli ailelere çıkacak deniyordu bir de😂 Düşük gelirli hem 20 bin Kira verip hem 28 bin ev ödeyecek 😂😂