Arkadaşlar Bebeğim 8 aylık ama henüz daha basamıyor dik duramıyor doktora götürdüm Çocuk doktoruna gayet normal 1 yaşına kadar zamanı var Bazı çocuklar keç yürür dedi etrafımdaki O kadar insan üstüme geliyor ki gerçekten çok bunaldım 6 aylıkken bir yere çocuğun basmamasına takılıyorlar bir ara dikiliyordu ama şu an yine bıraktı ayaklarını içe doğru basıyor parmak uçlarına doğru basmaya çalışıyor ama kucağıma aldığım zaman dik tutmaya çalıştığım zaman yığılıyor kucağıma hiç dik durmak istemiyor Sizce normal mi başına gelen var mı endişe etmeli miyim ya da tekrardan Doktora götürsem kendi alanına hangi doktora götürmem gerekiyor tecrübelerinizi yazabilir misiniz