Arkadaşlar söyleki dediğim gibi anne sütü almiyo mama ile besliyorum ama zaten ekgida vs neyse ama bahsettiğim muhallebi hazır alıp yapıyım demiyorum durumumuz biraz şey yani mamaya yüklenmek bizi biraz zorluyor her anlamda ve bebeğime sütümü vermek istiyorum bu da şuan için yeni yeni geliyo ve dün geceden beri uzun bi aradan sonra (2ay) ilk defa yeni yeni emiyo bitene daha oğlum var 26 aylik ve o hiç biberon emzik vs mamayida bu kdr uzun kullanmadık annesutunu dolu dolu verdim bundada böyle olunca hersey zorlaşıyor ekgidaya kendi yaptığım yoğurtla başladım ilçede yaşıyoruz kısmen koy sayılır küçük yer ve olabildiğince herseyi kendim yapıp vermeye çalışıyorum Yumurta süt herseye organik olarak ulaşım sağlıyorum muhallebi den kastimda nebilim mamaya herzmn bulamıyoruz hele haftasonu girince dahada sıkıntı maddiyattida ayrı çabası yanlış anlamayın ama para değil mesele ülkenin gidişatı ve inanın eminim Bn iki çocuğa maddi manevi zor yetiyom 3 4 5 çocuğu olanları düşünemiyorum bile hele ki sütü gelmiyorsa bi kadının gerçekten çok zor manevi anlamda daha da zor ama maddi yanida var imkanlarımız i zorluyoruz Bn sırf aç kalmasın diye muhallebi vermeyi düşündüm onuda söyle ( İrmik,elmapuresi, su,pirincunu) gibi yapsam dediydim kararsız kaldım şuan açık konuşacam elimde mama çok az gece vereyim dedim iki gündür muz veriyorum ama bugün aç kalacak gibi hissediyorum bu açıdan da düşününce aklıma muhallebi verilirmi acaba dedim ilk oğlumda ekgidaya geç başladım 7ayina giriyordu neredeyse ekgidaya başladığımızda hep emziriyodum bol bol her bebek farklıymış ve her doğumda öyle bunda çok zorlanıyorum heranlamda napmam lazım bilmiyorum