acemianne___ Bebeğim 19 aylık , kelimeleri var suan her şeyi tekrar vs ediyor ama ne zaman ikili cümlelere geçer merakla bekliyorum artık onunla sohbet etmeyi 🥰 sizlerin ne zaman oldu ?
Miracinannesi_ acemianne___ o zamanlar tek tük vardı mesela su ayağına dökülünce fu aya derdi bir de anne gel bu kadardı sanırım 24 aylikken yani tam 2 yaşta net cümleler kurmaya başladı önce ikili cümleleri arttı iki hafta içinde 3 lu 4 lu cümlelere gecti şuan 26 aylik yetişkin gibi konuşuyor
pantenkelebek acemianne___ 18 aylık anne gel, anne su, anne mama, anne meme, baba uyuyor, mama yiyorum gibi ikili kelimeleri var şimdilik
simaym94 acemianne___ ikili cümle iki yaş üçlü cümle üç yaş öyle diyim canım sonra kendi kendine duyduğunu söylüyor anliyo çocuktan çocuğa göre değişir tabi
acemianne___ Miracinannesi_ ya ne güzel maaallah , genelde evet 2 yaş deniyor tabi bu durum çocuktan çocuğa değişiyor ama insan merak ediyor işte 😊
Miracinannesi_ acemianne___ sağol canım merak etme o günlerde gelecek bir başladımi hiç susmuyorlar bu zamanlarda başlar