3kedili2bebekli busealmilanil stres yaparsanız kesilir zaten stres yapmayın doktorum bana 10. Ayda mamayı bıraktırdı günde 30 ml anne sütü bile alıyorlarsa yeterli dedi sagarak besliyordum mama takviyesi yapıyordum 10. Ayda tüm öğünler oturunca mamayı bıraktırdı
3kedili2bebekli busealmilanil rica ederim sakin olun relax olun artık yemekler onu doyuruyor daha güçlü bir bebek 5 dakika emse göğsünüzü boşaltır
senanrkay busealmilanil benim oğlum doğduğundan beri aptamil prosyneo içiyor. Hipp denedim kustu. O yüzden herhangi bir mama öneremiyorum ama gece biberon içirmeyi deneyin uykulu oldukları için rahat kabul edebiliyorlar