Dolcegabbanne Dolcegabbanne benim iki sene önce mom’da kullandığım nickimdi:) onu seçtim ben ama sizin fikirlerinize de önem veriyorum 🤭
Dolcegabbanne binnur37 tanınmak istemiyorum jsjsjsjs dedikodusunu yaptığım birileri falan görür morur aile içi akrabalardan falan aaaaiiiii hiic çekememm😆ismim Gamze bu kadarı yeterli ahshsh
Dolcegabbanne [silindi] o zamanlarda çok beğenen vardı birisi Dolcebabanne yapmıştı benden esinlenip 😆😅