rab25 Merhaba anneler 42 gunluk bir oglum var cok gazla saci var ve cok terliyor haliyle havalar da iyice isiniyor sacini kestirmeyi sifirlamayi dusunuyoruz ama cok kararsiziz kiyamiyoruz bir de bizim gibi olan var mi foto ekliyprum
cokbilmismom rab25 ben buna çok karşıyım ya bebeğin tüm tatlılıgi gidiyor o bebek saçlar gidiyor. Benimkinin saci çok az herkes kazıtman lazım dedi ne alakaysa asla kazıtmadım
Birdunyabircennetannesiii rab25 Anam maşallah bu ne saç🙊 Bence kazıtmak yerine kısalttırın ferahlasın çocuk
Bebegimm1 rab25 saç traşı yaptırın çok güzel yakışır. böyle bile tatlı benm oğlumunda uzadı çok rahatsız ediyor eve makine aldım kendim traş edicem kuaförden hem korkuyor hemde pek hijyenik gelmiyor böyle yapabilirsinz
cokbilmismom rab25 benimkide çok terliyor saçı kısa ve az fark etmiyor ki yine terleyecek. Toplayın arkadan