Arkadaşlar bebeğim 6ay 18 günlük. Sütümde ciddi azalma var. Bana giyilebilir ama çok pahalı olmayacak bir pompa önerir misiniz? Elimde bir tane daha pompa var. Ama onunla sağım yapıp hem iş hem çocuk zor oluyor. Çok pahalı birşey olmazsa sevinirim. Alıp kullanıp memnun kaldığınız var mı?