tospikannesi_ MamaUygarVibes tamda bunları soruyorum ilk iki attığınız oyuncakları nerden aldınız kızım var ama aşırı arabalar olsun minik minik figürler köpek kedi anne ve bebekleri tarzda oyuncakları var sürekli onlarla oyun kurup karşılıklı konuşturuyor. Ve yani 1 saate yakın oynuyor bende bu tarz da arıyordum a101 ve bimde gördüm 1. Attığınızı güzel mi
MamaUygarVibes Limonsekeri evet Lego duplo ve little people setleri var, hayvanlar vardem oyuncak , cırtlı meyveler Temu 🌸
Meri-Mel tospikannesi_ Şuan hiç bir kitap oyuncak ile oynanıyor ya kızım tam bu yaşlarda 31 aylık ,ben de burada beklim 🥲
tospikannesi_ Meri-Mel ya benim kız mutfak seti, legolar çok seviyor ama bu ara aşırı derece minik figürler ile oynayıp oyun kuruyor. Küçük küçük kedi köpek bir kaçtane anne bebek çocuk mimar feln var böyle minik figürler onlara ev yapıyor legodan karşılık lı konuşturuyor arabaya bindirip evine götürüyor feln o yüzden otarz aradım yukarıda o tarz oyuncaklar atmışlar çok beğendim oynarsa o tarz bak istersen
pasaklisinkukuli Meri-Mel bırakmıştım burakarı detoks iyi geldi annelerin gn odas beni cok etkiliyordu sen naslsn
TulayGeriDon tospikannesi_ cırt cırtlı kitaplar. Logolar. Arabalar veya bebekler. Daha uzun vadeli isterseniz kaydırak, havuz
Meri-Mel tospikannesi_ bu ara hep park koşup oynamak istiyor çok hareketli saniye yerinde duramıyor😥 kışın hep etkinlik kitapları ile geçti yenilerini aldım yapikredi aldım falan yok bakmıyor 🙄
tospikannesi_ Meri-Mel benimkinin parkta gözü yok tek derdi arkadaş arkadaş olmazsa parkın yüzüne bile bakmaz surjjxjs🤣 Ay bir balkonum olsa atarım oraya şişme havuz veiçine kızımı oldu bitti akşama kadar yüzsün zjdjsjx🤣
tospikannesi_ Meri-Mel yok ilk doğduğundan beri alıştırmışım kolay kolay hasta olmuyor çok şükür sakınınca daha kötü oluyorlar. Örneğin evimiz sıcak mesela tüm gün vantilatör karşısında 🤣🤣
Brownintens Dolcegabbanne Ay çok tanıdık geldi annemlere geldiğim zaman bir buçuk yaşındaki oğluma kardeşimle arabalarını veriyorum 17 Yaşında Kardeşim 10 tane var şu anda Ama koleksiyon yapıyor Hatta raf almayı düşünüyor dizmeyi😁🥰
Meri-Mel pasaklisinkukuli Çok şükür canım iyiyim kız büyüyor ben de onunla öğreniyorum ,kosturuyorum çok haklısın bazen bunaltiyor üzüyor
Minigim38 tospikannesi_ kızım var 2,5 yaşında kinetik kum, oyun hamuru, yapboz, lego, mutfak eşyaları, su oyunları, bunları oynar ama tek hemen sıkılıyor birlikte baya oynuyoruz