Asuoyku oğlumda aşırı düşkündü resmen tiryakiydi. Ben aşırı korktum nasıl bırakıcaz diye.
Ve yemesi de azdı sırf bu yüzden. Bi akşam yatmadan 1 saat önce muz yedirdim yatırdım 1-2 saat sonra uyandı su verdim geri uyudu. Ve sabaha kadar hiç uyanmadı meme istemedi. Sabah kalktığımda ben griptim ve daha kötü olunca acile gittim emzirmeye engel olacak ilaçlar almak zorunda kaldım vee artık vicdan yapıp meme verme lüksüm de kalmadı. Eve geldik sürekli bişeyler yedirdim atıştırmalık çerez çorba vs hiç aç bırakmadım ve meme istediği an dikkatini dağıttım hep. Meme dediği an aaa gel araba oynayalım gel şunu yapalım bunu yapalım diye diye oyalandı e karnı aç değil sırf alışkanlıktan da emdiği için oyalandı tabi.
Kısaca sen kesin net kararlı olucaksın
Asla aç kalmıcak neyi seviyosa ver yesin
Uyanıp meme aradığında su teklif edip sallayıp uyut
Çok çabuk alışıyo bana güven
Şuan 26 aylık çok özlüyorum emzirmeyi ama dünyaaa varmış yahu