Merhaba anneler benim oğlum 28 aylık doğduğundan beri ağlayan zor bir bebek yaklaşık 20 ayına kadar her şeye ağladı sonra duruldu çok neşeli oldu beni çokça yormadı yine ağlardı ama çabuk susar ikna olurdu böyle 8 ay geçti ama iki haftadan beri anamdan emdiğim süt burnumdan geliyor her şeye ama her şeye ağlıyor birini uzakta bile görse çığlık çığlık yolda yürüyorum ortada hiç bir şey aniden çığlık kıyamet gözlerinden yaş gelerek ağlıyor kimseyi istemiyor uyumak istemiyor mesela susadığında su yok diye kendini yere atıp ağlıyor ne yapacağımı şaştım sizde durumlar ne neden böyle oldu ne zaman geçer az az konuşuyor ama derdini tam net anlatamıyor