Oglumvebennnnnnn Kızlar doğum izni bir ay sonra bitiyor. Rapor alıp biraz daha maaş alıp sonra ücretsiz izne ayrılabilir miyim? bu konuda kesin bilgisi olan var mı. Bu arada katibim. Bir de eğer rapor almadan ücretsiz izine ayrılırsam ilk maasta çift maaş almıştık yaa onu geri iade edecek miyim?
Berdemal Göreve ne zaman başlamıştınız ilk maaşı çift almamışsınızdır ben mesela 17sünde başladım diğee ay 15inde o ayın maaşı ve geçen ayın 17 sinden 15ine kadar olan tutar beraber yattı sizin de öyledir yani hakkınız olanı aldınız geri almazlar rapor işini ben de merak ediyorum 15 aralık bitiyor iznim ve almaya çalışacağım bakalım
Acemiiiii Ayrılırsınız. Benimde 10 Aralık başlangıç bende katibim. Senelik izimlerimi kullanacağım. Sonra yeni gelen 2 ay yarım gün (ilk çocuğa 2, ilinci 4, üçüncüye 6 ay) yarım gün hakkımı ve o da bitince 3,5 saat süt iznimi kullanıp öyle ayrılacağım ücretsize. EN sağlıklı bilgiyi komisyonuz verir arayın sorun. Bi de maaş falan geri verilmşyor. Sadece ücretsiz izne ayrıldığında maaş yatacak o ayın onu geri ödüyorsun o da yatarsa. Yatmazsa sıkıntı yok. İstersen hemen geri verirsin sitersen ücretsiz izin dönüşü bir ay maaşsız çalışırsjn.
Oglumvebennnnnnn Acemiiiii canım az önce komisyonu aradım ücreti iade edecekmişiz bir maas. Sen ne yaptın
Acemiiiii Oglumvebennnnnnn 25’inde başlıyorum bende. ama bize yani sözleşmelilere yarım gün yokmuş. Daha önce aradığımda var demişlerdi. 3 saat süt izinlerimi kullanıp ücretsize ayrılacağım. Sen ücretsize mi ayrılıyorsun? Ondan mı iade anlamadım?
Oglumvebennnnnnn Acemiiiii yok canm iki yıl ücretsiz izin alacam. Arayarak öğrendim. Bncd sen de al sen bilirsin de bize çok ihtiyacları var çok zorlanırsın calısınca
Acemiiiii Oglumvebennnnnnn tamam işte o yüzden iade edeceksin son ayı. İlk aldığımızla ilgisi yok bence. Yaaa bir miltar daha çalışmam lazım borçlarımız vs var. Kayınvalidem bakacak 1:30’da evdeyim zaten uyuyo gündüz. O yüzden bi 6 ay idare edeceğiz