Kızlar o kadar mutsuzum ki bunu yazarken bile ağlamak istiyorum
Başka memleketteyim eşimin memleketinde bebeğimizi eşimle tek büyütüyoruz destek almıyoruz çünkü kendimize güvenip çocuk yaptım ama ben artık çok yoruldum sabrım kalmadı daha altı aylık anca olacak oğlum sürekli mızmız huysuz uyku düzeni sıfır uyumuyor ağlıyor oynatmaya çalışıyorum sıkılıyor gezmek istiyor gezecek yer de farklı yüzler istiyor artık canıma tak ediyor istemsiz sen ne istiyorsun artık diye başlıyorum bağırmaya ağlamaya eşim Allah razı olsun çok destekçi ama ben yapamıyorum yavruma içim gidiyor yüzü hep gülsün istiyorum ama olmuyor o ağladıkça ben yetersiz hissediyorum kötü bi anneydim sanırım kimseye anlatamıyorum biraya yazmak istedim