seros3535 sedanur2025 İnişlerde kalkışlarda bol bol emzirin basınçtan dolayı oğlum 2.5 aylıktı gittik 3.5 aylıktı geri döndük hiç bir sorun olmadı çantanıza fazladan yedek kıyafeti ve bez koymanızı tavsiye ederim her ihtimale karşı ve en ön birinci sıradan koltuk ayırırsanız yatak koyabiliyorlar oraya daha rahat edersiniz
maybeybi sedanur2025 neredeyse 2,5 aylıktı ilk uçak yolculuğunu yaptığımızda bi sorun olmadı çok şükür inişlerde kalkışlar emzirin ya da emzik verin başkada bir şey yok :)
mdmr_ Ne olacak, basınçtan etkilenmesin diye emzik ver yeterli. Yada emiyorsa emzir, veya mama besle.