defnes32 bence kontrole gidin bende 37+2de doğum yaptım bebeğimin hareketleri azalmıştı ve nstye baglandigimda hareket yoktu meğerse çocuk benim idrar yolumdan etkilenmisti sezeryana alinmistim hemen. çocugun suyuna enfeksiyonum karışmıştı 10 gün yoğun bakımda yattı şuan çok şükür 7 aylık oldu bile. Sizinde içiniz rahat etsin bı problem yoksa bile öğrenmiş olursunuz