Merhaba, bebeğim 1 ay emdi ama sütümde vardı yani o yüzden o emmeyince sağıp verdim bende hep anne sütü alsın diye ki şükür 6 aya kadar dayandım hep sağdım anne sütü aldı. Suan 16 aylık anne sütünü ek gıdaya geçince kestim. Çünkü bende artık o tempoya dayanamadım. Ama göğüslerim aşırı sarktı. Normal sütyen asla takamıyorum. Bildiğin asagı sarkmıs et parçaları gibi. Yani ince askılı birşey giymek istiyorum ama straplez sütyen asla giyemiyorum. Bu annelerimizin giydiği penye toparlayıcı sütyenlerden takıyorum. Göğüs estetiği yaptırmayı düşünüyorum artık gerçekten. Çünkü hiç alıskın değilim böyle şeye. Başka da cocuk düşünmüyorum açıkçası. Göğüsten nefret ettim tamamen kestiricem yok gibi bir şey olsun yeter😄😒