Kızlar bebeğim üstten 4 diş çıkarıyo ikisi daha patlama aşamasında 2 si gözüktü. Birden yemekten kesildi biberon almıyo. Beslenemiyor ağzını kapatıyor beslenemeyince bu sefer uyuyamıyor. Arabada uyutup eve öyle getiriyoruz akşamlaeı. Uyku aralarında anca biberonu alıyor o da yarım yamalak. Gün içinde de çok sevdiği şeyleri dahi yediremiyorum. Geçici mi ? Siz de yaşıyor musunuz ya da yaşadınız mı neler yapabilirim ya yardım lütfen