Dünden beri kızım helak oldu iştahı gitti hiç bir şey yediremiyorum su bile içmiyor ağzını kitliyor açamıyorum şurup zor veriyorum boğaz enfeksiyonu geçiriyor doktora götürdüm yapacak bir şey yok diyor uykusu var uyumuyor ağlıyor karnı aç yemiyor ağlıyor önerisi olan var mı elim kolum bağlandı sanki hiç bir şey yapamıyorum ağladıkça içim içimi yiyor çorbalar yaptım mama yaptım yok kaşığı görünce kıyamet kopuyor biberon görsün yine aynı ne zaman düzelir acaba