mm1 bende sızın gıbıydım hep istiyordum zebra store vs dıye kendı evıme gectım yaptrdım ama 1 sene doldu dırek cıkartıp attıö cok cabuk kırlenıyor pıslenıyor temızlıgı ayrı dert valla tul yaptrdım yemı kırlendıkce hemen yıkayıp takıyorum 👍hanı yanlıs anlama ben pısman oldum sız olmayon demek ıcın yazmıstım
Bu arada trendyolda hıc yaptrmadım cnm prdecıde gıttım yaptrdım 👍