Kızlar bu doğum yardımı için 2025 doğumlu mu olması gerekiyor benimki 2023 de doğdu bana başvurabilirsin yazmışlardı burdan bikaç kişi ama şimdi red gözüküyor 2025 doğumlu olmadığı için başka bir yolu mu var acaba ben mi yapamadım 2025 öncesi olup da alan var mı