gokyuzundekidinazor Güzel bir indirim mevcut şu an yatağa ayrı alıp dolap ve şifonyeri ayrı alacağım ama hangi yatağı seçsem bilemedim kızlar
Dolcegabbanne gokyuzundekidinazor Bence birinci, biraz daha hantal duruyor gibi olsada yinede onu seçer etrafına korumalık pofuduk örgü yastiklardan alırdım.Evinin genel ambiansina göre sen hangisini seçmek istiyorsun?
gokyuzundekidinazor cokbilmismom karpuz_ CuteBadesMama mamalika Mariposa [silindi] starwomen hazale966 Dolcegabbanne Pirasalipuding momas İlkini alıyorum kızlar 💖 teşekkürler
[silindi] Bence 1 güzel size uyuyorsa. Bizim beybinin dolabında çekmecesinde ahşap yok o yüzden başka bakmam gerek
Mariposa gokyuzundekidinazor ilki cok yere yakın, evinizde ısınma sorunu yaşamıyor üşümeyeceğini düşünüyorsanız ilkini alabilirsiniz.
canparem11 gokyuzundekidinazor bence yumurtlayan Montessori al canım daha kullanışlı , ilerde de çift kişi de yatabilir altına birşeyler de koyabilirsin
Sogukbaklava gokyuzundekidinazor kızımın beşiği 5 yaşa kadar yatılabilen ilk model gibi rengi ahşabı. Ben 2. Derdim ama dediğim gibi bizim ondan beşik olduğu için. . Kızıma prenses odası yapcam 2 si de çok bana hitap etmedi. Ama ikincisi daha iyi. Çok uzattım 😂😂😂
Merveeofs gokyuzundekidinazor ayy ben de ikinciyi beğendim kızıma oda yapıcaz ondan olabilir ekran alayım hemen 🤭