2.ay aşısından sonra bebeğinde uykusuzluk problemi olan oldu mu?
Salı aşı olduk kesinlikle gündüz uykusuna geçemiyor sıçrıyor sürekli kucakta ve memede olmak istiyor. Huysuzluğu var. Aşıdan kaynaklı olabilir mi? Aşmak için neler yaptınız, yardımcı olur musunuz, bebek de ben de çok kötüyüz uykusuzluktan artık. Kundak, beyaz gürültü, sallama denedim hep.