busranurgns Anneler bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz biz bugün 30 günlük olduk kısakollu yada kısa tulum tarzı şeyler giydiriyor musunuz malum havalar sıcak oldu ben daha cesaret edemedim .
iremm58 busranurgns 32 günlük olduk biz Sivas’ta yasıyoruz ev sıcaklıgı 25.26 derece henüz daha kısa kollu zıbınla veya çorapsız bırakamadım
zeyn6 busranurgns ankaradayım bende 38 günlük bebeğim evin içi 27derece oluyor kısa kollu ve zıbın giydiriyorum gece de müslinle kundak yapıyorum yalnızca
annekadin21 busranurgns geçen sene mayısta doğum.yaptim ve bence daha sıcaktı bizim olduğumuz yer geçen sene.. Ben Eylül ayına kdr hep zibin giydirdim. Şort bile giydirmedim. Ve bebegm premature doğdu. Bence sicak daha çok.hasta eder bebegi.
mommyboy busranurgns 46 günlüğüz zıbın sadece gecede uyurken tulum giydiriyorum sıcaklık 25-27 oluyor dışarıdada kıss kollu şortlu tulumlardan giydiriyorum içine zıbın
dunnobeck Bebeğim 26 günlük, kısa kollu zıbın ve çorap giydiriyorum sadece. Hava çok sıcak, bu kadar sıcakken kat kat giydirilmemeli bence
dunnobeck busranurgns Ben doktor kontrolüne de o şekilde götürdüm, doktorum olumsuz bir şey demedi isterseniz siz de doktora bir danışın. Bildiğim kadarıyla sıcak yenidoğanlar için daha tehlikeli
dumancagla Bizim 23 gün oldu zıbınla duruyor gündüzleri akşam üstünü giydiriyorum battaniye falan örtmüyorum Eskişehir de oturuyorum