jasminebk Kızlar deneyen var mı? Almak istiyorum ama hangi marka alsam bilemedim. Deneyip memnun kalan var mı?
amazontuba jasminebk ben kullanıyorum biraz keskin bir kokusu olduğu için önce 1 damla damlatıyorum biraz bekleyip öyle giyiyorum iç çamaşırını. İlk kullanmaya başladığımda akıntım bir tık arttı sonra devam edince bitti akıntı filan olmadı baya iyi geldi bana. Trendyoldan almıştım LORENCH marka
trkcn amazontuba güvenilir bir markamı bir doktor falan mı önerdi bende alıcam ama hangi marka daha iyi bilmiyorum
amazontuba jasminebk evet ya artık hiç bir stenin yorumu tatmin etmiyor pek. Ben bundan kız kardeşime anneme filan da aldırdım günde 2 kere iç çamaşırını değiştirirdim akıntı veya kokudan. Şimdi bakıyorum 24 saat değiştirmesem bile koku filan yok
Nsrn1 Ben bir doktordan dinlemiştim yağı direkt olarak iç çamaşırına damlatmak değil de taharetlendikten sonra yağı damlattığın suyla son yılamayı yapıp kurulamak daha etkili olduğunu söylüyordu.