Nika Allah kolaylık versin canım. Zor gerçekten. Çok yorgun, güçsüz, tahammülsüz, yetersiz hissedebilirsin bu normal. Ama o sana muhtaç. Uyuduktan sonra açık fotoğraflarına videolarına baktığına eminim. Gündüz parka falan çıkarsan o da sen de nefes alırsınız ❤️kendini yalnız hissetme 🥰🥰