Oğlum 33 aylık çişini yapıyor klozete gün içinde sorun yok pek bazen kaçırıyor normal yeni öğreniyor ama gece birkere çiş yapıyor bez bağlamıyordum gece sizler bağladınızmı yoksa kaldırıp tuvaletemi götürdünüz ben kaldırmaya çalışıyorum ama çok uykulu oluyor kalkmıyor bazen deneyimlerinizi anltırsanız sevinirim❤️