Şubat’ta doğum yapmıştım bugün uygulamaya girilmiş ödeme. İlk bebegimi 22 yılında erken doğum yapmıştım 2 gün yaşamıştı vefat etmişti. TC numarası falan çıkmıştı. Şimdi baktım bana 4 aylık 1500 yatmış. Yani şimdiki oğlumu 2. Çocuk olarak saymışlar. Var mı benim gibi olan yanlışlık olacağını pek sanmıyorum ama yine de sormak istedim. 144 hafta içi hizmet veriyormuş o yüzden oraya soramadım