Kızlar merhaba 3 gün önce 2.ay aşılaeını olduk aşıdan sonra geçmeyen ateş sebebiyle dün çocuk doktorumuza geldik oda bu ateşin aşıdan olmadığını söyledi kan istedi enfeksiyon değeri crp 60 çıktı . 2 aylık bebek için cok yüksek bir değer dedi beni cok korkuttu belden sıvı almamız gerekebilir neden bu kadar yüksek olduğu ile ilgili falan dedi. Yatış verdi idrarda da cok az bi enfeksiyon çıktı bebeğim kız. Dünden beri hastanede yatıyoruz başına gelen var mı korkuyorum belden sıvı alma olayı yaşayan oldu mu?