traum86 once yulaflari suda haşladim yani kaynattim.sonra başka bir kasede un ve yumurtayi az su ile çırptım (topak olmasin diye.tam bugday unu bu arada) sonra yogurt etkledim yine cirptim sonra tencereye doktum.bi hişım kaynattim.sonra uzerine teragiyi mane kaynatim doktum.azda tuz.gercktrn cok sevdi