ruzgarsmommm 3 günde unutur diyenleri Ben de ihtimal vermiyorum her bebek maalesef bir olmuyor. Bazı bebekler yapısı gereği sakindir çabucak uyum sağlar. Ama bazıları da tam tersidir, bırakmak için herhangi bir şey kullanıyor musunuz yoksa normal vermeyerek mi kestiniz?
Eğer kullanmıyorsanız Bence onu tiksindirecek bir yol bulun. Benim kızım da doğal bir şekilde ne yaparsam yapayım vazgeçmedi hep diyordum son çarem Sabır Taşı diye son çok bekledim çok geçiştirdim ama son çağreme başvurmak zorunda kaldım. Işe yaradı gibi tiksindi gerçekten çok yapışan memeyi vermediğim de çok aksileşen Bir kızım var Normalde Ama bu yöntem işe yaradı işe yaramayanların Yorumlarını da okudum çok korkuyordum bırakmayacak alışmayacak Ona rağmen emecek çok şükür düşündüğüm gibi olmadı. Bazılarına göre doğru bir yol olmayabilir ama insanın çaresi kalmadığında bunlara mecbur kalabiliyor.