Günaydın kızlar…
- Güne hoşgeldiniz
Son güncelleme önceki postunda, 22.30-23.00 arası uyudu gece 02.59 da uyandı su verdim mama istedi hazırladım verdim yemedi, atıştırmalık verdim yemedi salonda boş boş oturduk. Çizgi film istedi açtım onu izledi biraz. Sürekli kucagıma geliyor uykuya geçmeye çalışıyordu.
Saat 4.te bayıldı yatırdım uyandı. Pat pat pis pis şeklinde geri döndürmeye çalıştım. Işe yaradı sandım bende uyku moduna girdim ama olmadı saat 6 ya kadar tam uykuya dalacağım zamanlarda ağlayıp bağırıp uyandı. Her seferinde yatakta geri döndürdüm ama can kalmadı. En son hayal meyal yalvardığımi hatırlıyorum nolur uyu kızım bak kendimde değilim şuanda diye 🫠 . Neyse, bayıldı 6 kusurde 8.40 civarı uyandı kalkinca emmek istedi açtım gögusumu o görüntüyü görünce kapattırdı gece felaket geçti üstümden tır geçti. Ben daha yataktan çıkamadım oturdum postumun güncellemesini yapıyorum.
Babaannesi kek verdi su içirdi şimdi onları yedi çok şükür geldi yanıma kucagıma
Çok kotuyummmm uykum var. Offf offf enerjim şuan yerlerde meme açısından başarılı gidiyoruz ama Ben 3. Günde öldüm allah bilir bu gece nasıl olacak ki daha once ki denemede meme krizine girip pert etmişti beni pes etmiştim. Bu sefer daha başarılı gidiyoruz ama enerji açısından Ben bittim 😔😔




