esmanur433 Merhaba arkadaşlar hiç süpürgesi olmayana hangi süpürgeyi önerirsiniz önce şarjlı süpürge mi almalıyım yoksa kablolu büyük süpürgelerden mi almalıyım hangi marka model almalıyım önerilerinizi aciliyetle bekliyorum acil almam gerekiyor 🥹
hilalgoktugnuri esmanur433 merhaba evinizin boyutuna göre değişir. Şarjlı dikey süpürgeler bir zaman sonra performansını kaybediyor. Dyson v8 vardı bende ve max ayarında güzel süpürüyordu son zamanlarında. Bende Philips maraton aldım kablolu süpürge. Çok güzel süpürüyor. Robot süpürgede kullandım xioaminin o da güzel süpüyor ama silme konusunda pek başarılı değildi. Günlük temizlik için bana kalırsa fantomun kırmızı kablolu dikey süpürgesi var mükemmel süpürüyor. Ondan alın bir de derin tenizlik için philips maraton serisinden alabilirsiniz.
Mariposa esmanur433 bütçenizi bilmiyorum ama uzun yıllar kullanacağınızdan emin olduğum ve benim de severek kullandığım Dyson kablolu elektrik süpürgesi öneririm 👌 10 numara temizlik
hazale966 esmanur433 kablolu süpürge philips marathon öneririm😆 taş gibi🌟 dyson camları çekmiyor bu arada bilgin olsun:) bende ikiside war cünkü😌
bizdejantikizlardik esmanur433 Bence öncelikle kablolu normal bir süpürge alın. Şarjlıların bir süre sonra batarya ömrü bitiyor. Genel temizliğe uygun olduğunu da düşünmüyorum.