haticemert17 Arkadaşlar tayinimiz andırına çıktı dün ev tutabilmek için gittik ama aşırı küçük bi ilçe ne yapacağımı bilmiyorum iki çocuğum var eşimle birlikte çok büyük bi hayal kırıklığı yaşadık orda yaşayan asker/polis eşleri var mı nasıl alışabildiniz mi ?
bidebayilistersenferiya haticemert17 biz Maraş Göksun da yaşıyoruz burasıda çok küçük İstanbul’dan geldik valla alıştık ama sıkıcı tabiki en fazla mesire alanı var hastaneye filan merkeze gidiyoruz
haticemert17 bidebayilistersenferiya anladım andırında devlet hastanesi varmış ama ne kadar iyi tartışılır büyük şehirde yaşamış büyümüş biri olarak devamında ilk görev yerini de büyükşehirde yapmış biri olarak ilçeye alışması çok zor olacak bizim için imkanlar çok kısıtlı görünüyor 😔
bidebayilistersenferiya haticemert17 burda da var hastane ama ilçe hastanesi işte siz düşünün. canım kumpir çekiyor mesela yok, tiyatro konser etkinlik 0 umarım kolay alışırsıniz biz alıştık sıkılmaya 🥴 ama çevrede gezilecek iller var biz oralara gidiyoruz