Valla oğlum şubat ayından beri sürekli isilik Denemediğim yöntem kalmadı zeytinyağı, gül suyu, aleo vera jel vs hiçbiri de işe yaramadı hakikilerini aldım para çöp oldu. Doktora götürdüm özellikle erkek ve beyaz tenli çocuklar çok terler bu yüzden isilik olur dedi fucicort verdi ama kortizonlu krem 3-5 günden fazla sürülmüyor sürdüm geçti ama tekrar çıkıyor o yüzden sürmüyorum çünkü tedavi etmiyor bende sudocremi sürüyorum ince bir şekilde o 3-5 gün sonra geçiyor her gün duş aldırıyorum ince giydiriyorum bu şekilde korumaya çalışıyorum ama benim oğlum 2 yaşında sizin ki daha küçük bu yüzden doktora danışırsanız daha doğru olur bizim söylediğimizi yapıp sonra başka sorunlarla karşılaşabilirsiniz