alisss_i tek ayak görülmesi nadir oluyor genelde çift taraflı görülüyor bunlar. Bizim de dışa basma çift ayakti, teke düştü sandık, şimdi yine tek diğer ayak ve çift ayak yamuk gidiyor kompanse etmek için mi öbürünü bozuyor yoksa aslında çift taraflı mi bilemiyorum. Evet görmek çok üzücü, ama maalesef elden bişey gelmiyo.