vesileipek Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 52 gün oldu ve hayla kanam devam ediyor 1 2 gün gelmedi sonradan tekrar gelmeye başladı bu durumdan çok rahatsızım normal mi sence
ebrulim0 vesileipek normal bazen uzun sürebiliyor benim kırk güne kadar devam etti ufak ufak geliyordu sonra adet olmuştum zaten 55-60. Günde