Bugün tuvalet egitiminde 5. Günümüz 4 gündür gece bezlemiyorum altı kuru kalkıyor uyanınca yapıyor çişini ilk gün iki uç kere kacırmıstı gündüz ikinci gün damla damla çok aşırı kacırdı ve lazımlıga oturmadı ağlayarak yaptı sürekli çokta güzel tuttu çişini sadece çişi geldiği zamanlar lazımlıga oturmak istemedi çok ağladı 3. Gün korkmasını biraz konuşarak şarkı söyleyerek hallettik alıştı gibi oldu bu kez de çok sık altına çil kacırmaya başladı bi kaç kere dışarı çıkarken bezledim altını çok az bisey yaptı ama yaparken de söyledi neyse gelin gelelim bugüne çişini yaptırırken kakasını da yaptı çok rahat bitti diye kalkıyor ve heryere kaka yaptı duşa soktum cıkarırken tekrar altına çiş yaptı söylemedi üzerini giydirirken tekrar çiş yaptı yine kacırdı söylemeden ister istemez sinirleniyorum daha 5, gün alışması için erken mi yoksa hazır mı değil emin değilim beze dönsek tekrar sil baştan başlıcaz yoksa biraz daha eğitime devammı etmeliyim kafam çok karışık yaşı 2,5 bu ara da