asafimkavun konuşmayı yaş olarak standartize etmek artık bana yanlış geliyor. Konuşma hariç diğer sıkıntıları çözümlediğinizde çocuğunuz konuşmanın keyfine varmaya başladığında, konuştuğu zaman çevresindekilerin onu daha iyi anladığını görünce zaten başlayacak. Önceki postunuzu da gördüm de rispedral kullanıyor musunuz?